Jeżeli chcesz wymienić swojego smartfona na nowszy model albo potrzebujesz akcesoriów takich jak futerały czy słuchawki - dokąd się udajesz? Większość osób odpowie, że do operatora swojej sieci komórkowej lub do sklepu ze sprzętem RTV i AGD. W te miejsca kieruje nas głównie siła przyzwyczajenia oraz zazwyczaj złudne przekonanie, że uzyskamy w nich fachową poradę. Ilu z nas zawiodło się na sprzęcie zakupionym w którymś z tych miejsc? Felerny model może trafić się zawsze - jak jednak przebiega tam proces naprawy, reklamacji ?
Przekonamy Cię, że zakup telefonu komórkowego i akcesoriów u operatora bądź w sieciowym sklepie RTV i AGD nie jest najlepszym pomysłem. Dowiedz się, dlaczego warto udać się do specjalistycznego, stacjonarnego sklepu.
Większy wybór i fachowe doradztwo
Na ile precyzyjnie potrafisz określić swoje wymagania, dotyczące telefonu? Czy wiesz, jakich akcesoriów rzeczywiście potrzebujesz, by móc wygodnie i bezpiecznie z niego korzystać? Wiele osób nie potrafi dokładnie wskazać, czego właściwie szuka - i staje się ofiarą handlowca. Sprzedawca u operatora komórkowego oraz doradca w sklepie sieciowym z RTV i AGD mają za zadanie pozbyć się towaru zalegającego w magazynie - za to dostają prowizję. Oferowany produkt nie jest indywidualnie dobrany pod kątem Twoich potrzeb, zazwyczaj jest to po prostu rzecz, którą w danej chwili trzeba sprzedać w jak największej ilości.
W lokalnym sklepie nie jesteś jednym z tysiąca bezimiennych klientów, a osobą, z którą sprzedawca chce nawiązać dłuższą współpracę. Nie grozi Ci godzinne słuchanie muzyki podczas czekania na połączenie na infolinii. W miejscu specjalizującym się w sprzedaży telefonów i akcesoriów, znajdziesz znacząco większy, nieograniczony tylko do najmodniejszych modeli wybór. Otrzymasz tam także usługę fachowego, indywidualnego doradztwa, dzięki któremu łatwiej Ci będzie zakupić produkt, który będzie spełniał Twoje oczekiwania. Nie musisz wiedzieć, czy potrzebujesz Androida czy Windowsa, ani co to jest LTE - zadaniem eksperta jest dobranie odpowiedniego modelu telefonu i akcesoriów na podstawie udzielonych przez Ciebie informacji.
Pewna jakość
Na pewno nie raz kusił Cię zakup telefonu bądź przydatnych akcesoriów na stronie internetowej, oferującej podejrzanie tanie produkty. Czy warto jednak oszczędzać pieniądze, kupując kota w worku? Wielu z nas przekonało się, że nie. Tanie sklepy internetowe często nie oferują ani gwarancji ani możliwości zwrotu produktu, który nie odpowiada naszym wymaganiom. Oferowane przez nie sprzęty nie posiadają atestów i tak naprawdę nie wiadomo, czy są bezpieczne w użyciu.
Udając się do specjalistycznego stacjonarnego sklepu, zakupisz jedynie oryginalne sprzęty sprawdzonych marek. Każdy produkt możesz zobaczyć, obejrzeć, dopytać o jego dokładną specyfikację - i masz pewność, że udzielone Ci informacje są prawdziwe i oparte na rzetelnej wiedzy.
Szybki, profesjonalny serwis
Kupując telefony i akcesoria w dowolnym sprawdzonym sklepie, masz prawo wniesienia reklamacji oraz skorzystania z usług serwisowych. Jeżeli jednak kiedyś zdarzyło Ci się oddawać do operatora komórkowego lub sieciowego sklepu z RTV i AGD niedziałający sprzęt - wiesz, że naprawa lub ewentualna wymiana, mogą trwać tygodniami. Nie otrzymujesz na ten czas żadnego zamiennika. Ile razy zdarzyło Ci się dzwonić i przypominać o upływającym terminie naprawy?
Stacjonarne sklepy specjalizujące się w dystrybucji telefonów i akcesoriów, prowadzą zazwyczaj fachowy serwis. W naszej placówce, wiele napraw oferujemy od ręki - wystarczy zadzwonić i wcześniej się umówić. Jeżeli czegoś nie damy rady zrobić od razu, wyznaczamy indywidualny, krótki termin, którego na pewno dotrzymamy. Na nowe, wymienione części, otrzymujesz gwarancję.
Sprawny support
Każdy z nas napotyka czasem problem, związany z korzystaniem z telefonu czy akcesoriów. Niedopasowana do nowego modelu karta sim, źle skonfigurowany Internet lub przypadkowe pobranie złośliwego oprogramowania - to jedne z najczęściej pojawiających się usterek. Czy wiesz, gdzie udać się, by je naprawić? Niewiele sklepów oferuje usługę profesjonalnego supportu. Warto jednak znaleźć lokalną firmę, w której nie wyśmieją Cię, gdy zapytasz - “co to jest za ikonka”?
W Haalo pomożemy Ci rozwiązać każdy, nawet najbardziej banalny problem. Wiemy, że coś co dla nas - fachowców jest oczywiste, Tobie może spędzać sen z powiek. Jeśli masz jakieś pytania - napisz do nas na Facebooku. Jeżeli damy radę, pomożemy Ci nawet na odległość.
Dokonując zakupu nowego telefonu czy akcesoriów, warto udać się do sprawdzonego sklepu, w którym pracownicy indywidualnie podejdą do Twoich potrzeb. W Haalo gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, byś wyszedł od nas zadowolony. Osiemnaście lat na rynku świadczy o tym, że znamy się na tym, co robimy.
0 komentarze